Новий чат-бот «ТОЛК Закарпаття» у Viber та Telegram

Як інформує прес-служба ТОВ “Закарпаттяенергозбут”: запущено чат-бот “ТОЛК Закарпаття”, в якому можна отримати консультацію про нарахування за світло без телефонних дзвінків. Він працює вже три місяці. Спочатку сервіс тестували, а зараз він працює на повну. Доступний у Viber та Telegram. Це суттєво розширює можливості дистанційного обслуговування клієнтів.

Від 10 до 20 звернень у день приймають фахівці кол-центру, зазвичай це два працівники. Онлайн-спілкування доступне виключно у робочий час: з понеділка по четвер з восьмої ранку до п’ятої вечора та у п’ятницю до шістнадцятої.

За три місяці роботи у сервісі зареєструвалися дев’ять тисяч споживачів, однак лише половина завершила реєстрацію.

У компанії закликають додати номер особового рахунку, адже тоді клієнти отримуватимуть оперативні повідомлення про заборгованість та нагадування про оплату.

Аби скористатися сервісом, шукайте «ТОЛК Закарпаття» у Viber та Telegram або ж переходьте за посиланнями: