Майже 150 тисяч закарпатців вирішили свої «газові питання» за 9 місяців поточного року
Понад 200 тисяч послуг надали закарпатцям у Центрах обслуговування клієнтів Закарпатської філії ТОВ «Газмережі України» за 9 місяців поточного року. Усього ж за консультаційною допомогою звернулися понад 147,5 тисяч споживачів Закарпатської області.
За словами начальниці центрів обслуговування клієнтів Тетяни Королович, з них 755 клієнтів замовили послугу газифікації та реконструкції системи газопостачання, 5892 клієнти заключили договори на приєднання до системи газопостачання, отримання монопольних послуг тощо і ще понад 2000 клієнтів уклали договори на технічне обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж та приладів.
Щоденно фахівці Контакт-центру філії приймають вхідні дзвінки, і з початку року опрацювали 41 732 телефонні звернення.
Як повідомляють в Закарпатській філії, у центрах обслуговування клієнтів можна:
– з’ясувати інформацію за особовим рахунком;
– передати показники лічильника газу;
– отримати квитанцію за послугу з розподілу;
– сплатити за послугу з розподілу;
– переоформити особовий рахунок;
– подати документи на приєднання до газорозподільної мережі;
– написати заяву на проведення реконструкції системи газопостачання;
– заключити договір на технічне обслуговування та багато іншого.
Адреси центрів обслуговування клієнтів на Закарпатті:
м.Ужгород, вул.Погорєлова, б.2
м.Перечин, вул.Андрія Лешка, б.5
м.Мукачево, вул.Свалявська, б.77
м.Берегово, вул.Легоцького, б.75
м.Свалява, вул.Діонізія Дребітко, б.20/1
смт.Воловець, вул.Шевченка, б.26
смт.Міжгір’я, вул.Комунальна, б.1
м.Хуст, вул.Львівська, б.13А
м.Тячів, вул.Лазівська, б.48А
м.Виноградів, вул.Пухова, б.70
м.Іршава, вул.Незалежності, б.108