Майже 150 тисяч закарпатців вирішили свої «газові питання» за 9 місяців поточного року

Понад 200 тисяч послуг надали закарпатцям у Центрах обслуговування клієнтів Закарпатської філії ТОВ «Газмережі України» за 9 місяців поточного року. Усього ж за консультаційною допомогою звернулися понад 147,5 тисяч споживачів Закарпатської області.

За словами начальниці центрів обслуговування клієнтів Тетяни Королович, з них 755 клієнтів замовили послугу газифікації та реконструкції системи газопостачання, 5892 клієнти заключили договори на приєднання до системи газопостачання, отримання монопольних послуг тощо і ще понад 2000 клієнтів уклали договори на технічне обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж та приладів.

Щоденно фахівці Контакт-центру філії приймають вхідні дзвінки, і з початку року опрацювали 41 732 телефонні звернення.

Як повідомляють в Закарпатській філії, у центрах обслуговування клієнтів можна:

– з’ясувати інформацію за особовим рахунком;

– передати показники лічильника газу;

– отримати квитанцію за послугу з розподілу;

– сплатити за послугу з розподілу;

– переоформити особовий рахунок;

– подати документи на приєднання до газорозподільної мережі;

– написати заяву на проведення реконструкції системи газопостачання;

– заключити договір на технічне обслуговування та багато іншого.

Адреси центрів обслуговування клієнтів на Закарпатті:

 м.Ужгород, вул.Погорєлова, б.2

м.Перечин, вул.Андрія Лешка, б.5

м.Мукачево, вул.Свалявська, б.77

м.Берегово, вул.Легоцького, б.75

м.Свалява, вул.Діонізія Дребітко, б.20/1

смт.Воловець, вул.Шевченка, б.26

смт.Міжгір’я, вул.Комунальна, б.1

м.Хуст, вул.Львівська, б.13А

м.Тячів, вул.Лазівська, б.48А

м.Виноградів, вул.Пухова, б.70

м.Іршава, вул.Незалежності, б.108