До уваги представників бізнесу Виноградівської міської територіальної громади – щодо безоплатної Програми надання індивідуальних досліджень зовнішніх ринків – Виноградівська міська рада Закарпатської області

До уваги представників бізнесу Виноградівської міської територіальної громади – щодо безоплатної Програми надання індивідуальних досліджень зовнішніх ринків

Для того, щоб допомогти українському бізнесу зменшити можливі ризики та підвищити шанси успіху на новому ринку, Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запускає безоплатну Програму надання індивідуальних досліджень зовнішніх ринків.

Дана програма розрахована на експортерів-початківців та досвідчених експортерів, які хочуть виходити на нові ринки.

Участь можуть взяти компанії-виробники з таких секторів:

– харчова продукція: масло, йогурти, дитяче харчування, морозиво, рослинне молоко, кондитерські вироби, снеки, зернові сніданки, мед;

– напої: мінеральна вода, соки, чай, сидр;

– товари для дому: меблі, освітлення;

– одяг та взуття;

– косметика та засоби особистої гігієни.

Деталі та реєстрація на програму за посиланням:

Індивідуальні дослідження зовнішніх ринків (export.gov.ua)

Метою даної програми є підготовка дослідження, яке допоможе визначити особливості попиту на закордонному ринку, оцінити можливості ринку та конкурентне середовище, а також дізнатися про тренди, що дозволить бізнесу обрати найбільш економічно вигідну експортну стратегію та адаптувати свою конкурентну пропозицію до потреб та очікувань цільового ринку.

 Компанії зможуть обрати до трьох цільових країн, за якими отримають індивідуальні дослідження у форматі PDF-файлів.

Дослідження містить:

  1. Демографічну та економічну ситуацію у вибраній країні.
  2. Торгівлю:

– обсяги та динаміку імпорту фокусного товару до обраної країни;

– країн-експортерів фокусного товару на обрану країну;

– обсяги імпорту вибраного товару до обраної країни з України.

  1. Імпортний тариф:

– імпортний тариф, який запроваджує вибрана країна до фокусного українського товару;

– імпортний тариф, який запроваджує вибрана країна для найбільших країн-конкурентів.

  1. Внутрішній ринок:

– обсяги споживання та прогнози споживання до 2028 року категорій фокусного товару на обраному ринку (роздрібні продажі);

– тренди на обраному ринку;

– основні гравці на ринку та їхні частки (включно з часткою private label);

– канали дистрибуції.

  1. Поради щодо додаткових інструментів для розвитку експорту.

У разі виникнення додаткових запитань – контактна особа Ольга ДОЛІНСЬКА, odolinska@epo.org.ua.