Оголошення, повідомлення -2024 рік

До уваги платників податків Закарпаття:  щодо ліквідації окремих державних податкових інспекцій

У Головному управлінні ДПС у Закарпатській області інформують, що відповідно до адміністративно-територіального устрою, визначеного постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів» (зі змінами), вимог наказу ДПС України від 07.10.2024 № 747 «Про затвердження переліку державних податкових інспекцій»,  у зв’язку зі зміною структури у складі Головного управління ДПС у Закарпатській області утворено шість державних податкових інспекцій.

У складі шести ДПІ утворено відділи та сектори з обслуговування платників податків на територіях у межах районів. Послуги будуть надаватися за місцем реєстрації юридичної чи фізичної особи на  територіях, які знаходяться за адресами:

Виноградівський відділ обслуговування платників Берегівської ДПІ

Адреса: Закарпатська обл., м. Виноградів, вул. Миру, 56

Берегівська державна податкова інспекція

Адреса: Закарпатська обл., м. Берегово, вул. Фабрична, 53

Ужгородська державна податкова інспекція

Адреса: Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Олександра Духновича, 2

Перечинський відділ обслуговування платників Ужгородської ДПІ

Адреса: Закарпатська обл., м. Перечин, пр. Ужанський, 3

Мукачівська державна податкова інспекція

Адреса: Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Августина Штефана, 21«а»

Свалявський відділ обслуговування платників Мукачівської ДПІ.

Адреса: Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Старолюбовнянська, 2«а»

Рахівська державна податкова інспекція.

Адреса: Закарпатська обл., м. Рахів, вул. Миру, 34

Тячівська державна податкова інспекція.

Адреса: Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Армійська, 2

Хустська державна податкова інспекція

Адреса: Закарпатська обл., м. Хуст, вул. Олександра Духновича, 17

Іршавський відділ обслуговування платників Хустської ДПІ

Адреса: Закарпатська обл., м.Іршава, вул. Тараса Шевченка, 37

Міжгірський сектор обслуговування платників Хустської ДПІ

Адреса: Закарпатська обл., селище Міжгір’я, вул. Тараса Шевченка, 38

Звертаємо увагу платників, що за такими послугами як: отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта можна звернутись у будь-який Центр обслуговування платників.

Порядок надання адміністративних послуг та взірці заповнення відповідних заяв  розміщено на субсайті Головного управління ДПС у Закарпатській області у розділі «Адміністративні послуги».

Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://zak.tax.gov.ua/kontakti/.

Комунікаційна платформа: zak.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.zakarpatia

За інформацією ДПС у Закарпатській області


До уваги керівників підприємств, установ та організацій Виноградівської міської територіальної громади

Обласна комісія з визначення підприємств, установ та організацій критично важливими для подальшого бронювання 50% військовозобов’язаних працівників відновлює свою роботу

Після проведення аудиту, прийняття змін до Постанови Кабінету Міністрів щодо цієї процедури  оновлено критерії визначення критично важливих суб’єктів господарювання. Ці зміни були погоджені з Міноборони та Мінекономіки, а відповідне розпорядження зареєстроване в Міністерстві юстиції.

Для нас було важливим, щоб комісія продовжила свою діяльність, а бізнес міг працювати, саме тому ми оперативно підготували пакет документів і Закарпаття перше в України пройшло всі ці етапи.

Для отримання статусу критично важливого підприємства чи установи потрібно відповідати щонайменше трьом основним критеріям.

Одним із них є визнання компанії важливою для функціонування територіальної громади, що встановлюється Закарпатською ОВА: тут також застосовуються 6 окремих критеріїв, із яких необхідно відповідати хоча б трьом. Тож трохи інформації про те, як вони зараз звучать:

– загальна сума сплачених податків, зборів, крім митних платежів, та сума сплаченого ЄСВ за останні 12 календарних місяців становить не менше 1,2 млн. грн.;

– обсяг доходів за попередній календарний рік або останні 12 календарних місяців не менше 5 млн. грн. (раніше було 1 млн. грн.);

– середньомісячна кількість застрахованих осіб у звітному періоді, яким нараховано заробітну плату, не менше 7 осіб (раніше було 5 працівників);

– обсяг експортних операцій становить не менше 100 тис. євро за останні 12 календарних місяців (раніше було без визначеної суми);

– підприємства, установи, організації, які протягом останніх 12 місяців допомагали закривати потреби підрозділів Збройних сил, Нацполіції, Нацгвардії, СБУ та інших з сектору сил безпеки та оборони;

– установи, які мають основний вид діяльності та здійснюють господарську діяльність у певних сферах згідно з кодами до національного класифікатора ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності».

Однією з ключових змін, внесених Кабміном, є оновлення вимог до рівня середньої заробітної плати. Для державних і комунальних закладів ця сума залишається на рівні 13 433 грн., тоді як для приватних підприємств середня заробітна плата за останній рік повинна становити не менше 20 000 грн.

Визначення підприємств критично важливими є необхідним не лише для забезпечення функціонування економіки в умовах воєнного стану. Це дозволяє компаніям і установам зберігати кваліфікованих фахівців, які є ключовими для виконання важливих завдань. Завдяки роботі бізнесу громади отримують стабільність, а держава – додаткові ресурси для наближення нашої спільної перемоги.

Детальніше про зміни – за посиланням: https://is.gd/xi1X1Z


Заходи з відстрілу хижих тварин та шкідливих тварин

До 23 лютого 2025 р. щосуботи та щонеділі у світлу пору доби користувачам мисливських угідь нашої громади дозволено заходи з відстрілу хижих тварин та шкідливих тварин у межах Виноградівської міської територіальної громади.

Про це повідомив Виноградівський відокремлений підрозділ УТМР – на підставі рішення №43 Ради Оборони Закарпатської області «Про заходи  щодо врегулювання чисельності популяції диких тварин».


Стартувала акція «2000 подарунків до Нового року» для здійснення дитячих мрій: долучитися може кожен

Початок повномасштабної війни став для всіх повномасштабним горем. За даними досліджень UNICEF, станом на 2024 рік,  люди, що були змушені переїхати у більш безпечні місця перебувають під більшим стресом та більше непокояться за майбутнє та безпеку дітей, при цьому 36% дітей отримали травматичний досвід війни.

Діти, які втратили батьків, діти, чиї батьки зараз захищають України, багатодітні родини та ті, хто опинився в складних життєвих обставинах через війну майже не мають дитинства.

Щоб повернути їм хоча б долю безтурботності, благодійний фонд «Твоя опора» проводить акцію  «2 000 подарунків до Нового року».

2 000 дітей надіслали свої листи з надією, що їхні бажання здійсняться. У кожному листі — проста, але щира мрія: косметика, колонка для музики, кінетичний пісок, теплий шарф, розмальовка або термос для чаю.

Один із таких листів належить 11-річному Олександру з Сумщини. Його історія непроста: батько хлопчика загинув, захищаючи Україну. Сашко мріє отримати на свято набір конструктора. Це маленька мрія, але її здійснення подарує хлопчикові радість і відчуття турботи. І таких історій, як у Сашка, тисячі.

Як долучитися до акції

  1. Зареєструйтесь на сайті «Твоя опора». Оберіть бажання, яке хочете виконати, та натисніть кнопку «Виконати мрію».
  2. Придбайте подарунок та відправте його на вказане у профілі відділення «Нової Пошти». Зробіть це протягом трьох днів після підтвердження виконання мрії.
  3. В особистому кабінеті підтвердіть бронювання подарунка. Внесіть номер експрес-накладної у профіль обраної дитини.

Подарунки власним коштом доставить партнер акції — «Нова Пошта» у будь-який куточок України.

Чому це важливо?

«Акція «2000 подарунків до Нового року» має на меті не просто зробити подарунок, а здійснити мрію кожної дитини. Ми завчасно зібрали дитячі листи з побажаннями, і втілити ці мрії може кожен із вас», — наголошує засновниця фонду «Твоя опора» Валерія Татарчук.

Фонд дбає про безпеку та приватність кожного учасника акції. У відкритому доступі немає персональних даних дітей — лише їхні мрії.

Разом із кожним, хто долучається до акції, «Твоя опора» та «Нова Пошта» прагнуть подарувати тепло, віру та новорічне диво тим, хто цього найбільше чекає. Маленький набір конструктора для Сашка чи колонка для музики для Олени — це не просто подарунки. Це частинка уваги, яка зігріває серця навіть у найскладніші часи.

Долучайтесь до акції та станьте чарівником для тих, хто цього потребує. Ваша участь — це можливість зробити цей світ трохи добрішим.


Прес-служба Міністерства соціальної політики  інформує: Рівні права та можливості: соціальні послуги та підтримка для людей з інвалідністю

Після повномасштабного вторгнення росії Міністерство соціальної політики, як центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері захисту прав осіб з інвалідністю, особливу увагу зосередило на розвитку соціальних послуг. Вони покликані допомогти особливо вразливим категоріям населення у складних життєвих обставинах, які додатково ускладнила війна. Тому з 39 соціальних послуг – понад 50% для осіб з інвалідністю.

Основні види соціальних послуг, якими можуть скористатися люди з інвалідністю

  • Інформування та консультування: передбачає надання допомоги в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу із складної життєвої ситуації, психологічне консультування.
  • Підтримане проживання: надання місця для проживання; навчання, розвиток та підтримку навичок самостійного проживання; допомогу в організації розпорядку дня; організацію медичного патронажу; допомогу у веденні домашнього господарства (закупівля і доставка продуктів харчування, ліків та інших товарів, приготування їжі, косметичне прибирання); представництво інтересів; допомогу в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами; надання інформації з питань соціального захисту населення; допомогу в отриманні безоплатної правової допомоги.
  • Догляд (у тому числі вдома, стаціонарний, денний): надання допомоги в самообслуговуванні особам, які частково або повністю втратили / не набули здатності до самообслуговування. Ця послуга передбачає забезпечення потреб у догляді, розвиток життєвих навичок, забезпечення умов для денного перебування та харчування, допомога в догляді за собою, надання реабілітаційних послуг, психологічна підтримка, а також організація дозвілля.
  • Персональний асистент

Соціальна послуга полягає у допомозі та догляду, фізичному супроводу для забезпечення самостійності та інтеграції у суспільство, а також у сприянні у реалізації прав у сферах соціального захисту, зайнятості, охорони здоров’я, освіти і науки, доступність інфраструктури та інші.

  • Соціальна реабілітація – соцпослуга для осіб з інтелектуальними та психічними розладами, яка полягає в навчанні, формуванні, розвитку та підтримці соціально-побутових навичок (самообслуговування, комунікації, позитивної поведінки, приготування їжі, користування грошима, орієнтування тощо); допомозі у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчанні навичкам користування ними; психологічній підтримці; організації дозвілля, спортивно-оздоровчої, технічної та художньої діяльності, працетерапії; арт-терапії; консультуванні щодо соціального захисту населення.
  • Соціальна адаптація –послуга допомагає інтегруватися особам з інвалідністю в соціум. Вона включає психологічну допомогу, розвиток соціальних навичок, відновлення та зміцнення родинних і товариських зв’язків, організацію дозвілля, допомогу в пошуку роботи, а також відновлення комунікативних навичок.
  • Тимчасовий відпочинок для осіб, які здійснюють догляд за дітьми / особами з інвалідністю – ця послуга полягає у забезпеченні тимчасового догляду для особи з інвалідністю за місцем її проживання на період відсутності осіб, які здійснюють догляд за людьми з інвалідністю.
  • Натуральна допомога – ця соцпослуга полягає у наданні продуктів харчування, предметів і засобів особистої гігієни, санітарно-гігієнічних засобів та засобів догляду, одягу, взуття та інших предметів першої необхідності; організації харчування; забезпеченні паливом; пошитті одягу, ремонт одягу та/або взуття; наданні перукарських послуг; пранні білизни та одягу; ремонтних роботах; обробітку присадибної ділянки, косіння трави біля будинку, рубання та розпилювання дров; косметичному, вологому, генеральному прибиранні тощо.
  • Фізичний супровід осіб з інвалідністю, зокрема з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями – полягає у наданні допомоги при переміщенні у громадських місцях і транспорті для відвідування установ, та закладів освіти, надавачів медичних, соціальних та реабілітаційних послуг тощо, купівлі товарів, робіт і послуг.
  • Транспортні послуги – полягають у перевезенні осіб з числа маломобільних груп населення з використанням спеціального транспортного засобу (мікроавтобуса), соціального таксі, з супроводжуючим або придбання (компенсація) вартості палива. Це одноразова транспортна послуга для осіб, які з об’єктивних (обґрунтованих) причин не можуть скористатись громадським транспортом, щоб дістатись до закладу, який надає соціальні, адміністративні послуги, медичну допомогу, здійснює реабілітацію.

Наразі Мінсоцполітики пропонує нову послугу – супроводу дитини з інвалідністю під час інклюзивного навчання. Це дозволяє дитині з інвалідністю навчатися разом з іншими дітьми, не обмежує її право на освіту та спілкування, а також допомагає швидше проходити соціальну адаптацію.

Послуга “Муніципальна няня”

Люди з інвалідністю чи які виховують дитину з інвалідністю, можуть скористатися послугою “Муніципальна няня”. Це базова соціальна послуга, яка дозволить батькам знайти роботу, пройти перенавчання, отримати трохи часу для своїх потреб, в той час, як про дитину побдає професійна няня. Батьки (офіційні опікуни) мають самі знайти муніципальну няню, оформити з нею договір та віднести документи у найближче управління з питань соціального захисту населення (УСЗН). Держава натомість компенсує послуги няні.

“Гроші ходять за людиною”

Міністерство соціальної політики розпочало експериментальний проєкт з надання ВПО похилого віку та особам з інвалідністю послуги стаціонарного догляду і підтриманого проживання за принципом «гроші ходять за людиною». Впровадження такого підходу дозволить отримувати послуги вчасно, в повному обсязі, а головне – людина сама буде приймати рішення щодо свого життя. Щоб отримати послугу підтриманого проживання чи стаціонарного догляду, потрібно подати письмову чи електронну заяву до органу місцевого самоврядування за місцем проживання або за місцем звернення. Після укладання договору із надавачем соціальних послуг людина починає отримувати послугу, а кошти – для сплати за отриману послугу – Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю перерахує їй на банківську картку. За послуги людина самостійно розраховується карткою.

Компенсація для родичів, які надають послуги з догляду за людьми з інвалідністю

Держава гарантує надання послуг з догляду безкоштовно для таких категорій населення – внутрішньо переміщені особи, захисники, захисниці та члени їхніх родин.

Людина, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності, може надавати такі послуги на непрофесійній основі без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг члену своєї сім’ї, з яким спільно проживає, пов’язана спільним побутом, має взаємні права і обов’язки та який є:

  • особою з інвалідністю I групи
  • дитиною з інвалідністю
  • людиною похилого віку з когнітивними порушеннями
  • невиліковно хворим, який через порушення функцій організму не може самостійно пересуватися та самообслуговуватися
  • дитиною, якій не встановлено інвалідність, але яка має тяжкі захворювання, розлади, травми

Компенсація призначається на 12 місяців або на строк з урахуванням поданих документів, але не більше ніж на 12 місяців.

Щоб отримати соціальну послугу необхідно:

  • подати до органу соціального захисту населення за місцем свого проживання/перебування заяву про надання соціальних послуг у письмовій або електронній формі;

або

заяву в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, електронну систему чи іншу інтегровану з ними інформаційну систем.

Як отримати послугу також можна переглянути на відео – https://www.youtube.com/watch?v=7bQx7uE-u7A

Прес-служба Міністерства соціальної політики:

press@mlsp.gov.ua

Навчально-інформаційний  захід:
“Нові можливості ДАР – реєстрація, подання заявок на підтримку та можливості Фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві”
Прохання зареєструватись за наступною ланкою:
Спікери:
Річард Розвадовскі – ключовий експерт Проекту ЄС «Інституційна та політична реформа дрібномасштабного сільського господарства в Україні (IPRSA-I).
Дарина Манджура – координаторка програми «Підтримка прозорого управління земельними ресурсами в Україні», Світовий Банк.
Діана Даниленко – координаторка технічної підтримки ДАР, ФАО ООН.
Олег Приходько – Голова правління Фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві (можливі зміни).
Сергій Замідра – перший заступник голови Всеукраїнської асоціації громад, експерт проекту ЄC IPRSA.
Даний захід проводиться в рамках серії навчальних та інформаційних заходів з питань аграрного та сільського розвитку, які організовано проектом ЄС «Інституційна та політична реформа дрібномасштабного сільського господарства в Україні» (IPRSA-I) EU4SmallFarms у співпраці з Програмою Підтримка прозорого управління земельними ресурсами в Україні, що фінансується ЄС та впроваджується Світовим Банком, ФАО ООН та Фондом часткового гарантування кредитів у сільському господарстві.
Захід спрямований на ознайомлення учасників зі змінами та новими можливостями, які надає Державний агарний реєстр, можливостями, які надає агровиробникам Фонд часткового гарантування кредитів у сільському господарстві, а також на навчання ефективному використанню цих інструментів для покращення сільськогосподарської діяльності.
Ми плануємо зосередитися на оновленнях та новаціях у процесі реєстрації та подання заявок для отримання підтримки через Державний аграрний реєстр (ДАР). Зокрема, буде обговорена актуальна інформація для фермерів, удосконалення кабінету фермера у ДАР, спрощення процедур та підвищення ефективності управління. Подія буде організована у формі презентацій, активної взаємодії та відповідей на запитання учасників. Учасники отримають необхідні знання та навички для ефективного використання Державного аграрного реєстру, які.спрямовані на максимізацію його потенціалу для підвищення ефективності та прибутковості господарювання. Також ми ознайомимо учасників із можливостями, які надає аграріям Фонд часткового гарантування у сільському господарстві.
Захід стане чудовою можливістю для учасників отримати знання, обмінятися досвідом та отримати відповіді свої запитання.
Запрошуємо виробників сільськогосподарської продукції різних організаційно-правових форм з усіх регіонів України, тих, хто бажає започаткувати та розвивати власний бізнес, представників органів виконавчої влади всіх рівнів, представників органів місцевого самоврядування/представників територіальних громад, представників галузевих та професійних організацій, сільськогосподарські дорадчі служби та сільськогосподарських дорадників, представників громадського сектору, науки, освіти та усіх, кому цікава тематика заходу.
 Коли: 6 грудня 2024 року.
Час: 10.00-12.30
Ланка на підключення буде надіслана усім зареєстрованим учасникам напередодні заходу..
Реєстрація на захід триватиме до 17-00, 05.12.2024 р.
Ланка на форму реєстрації: https://forms.gle/fQRG6M132fvhYnK66
Детальна інформація та Програма заходу: https://drive.google.com/…/1LfoHwbovdm23JdJrgx7…/view…

Ланка на приєднання буде надіслана учасникам на вказані ними адреси електронної пошти напередодні заходу. Дуже просимо перевіряти коректність вказання адреси електронної пошти.


Запрошуємо пасічників Закарпаття на навчально-практичний семінар

ФАО та EU4SmallFarms, за фінансової підтримки Європейського Союзу, проведуть тренінг для пасічників Закарпаття, що відбудеться 11-12 грудня у м. Мукачево.
📋 Перший день семінару присвячений сучасним підходам до бджільництва, включно зі створенням Атласу Пилку Закарпатської області, та вимогам до маркування продукції.
📬 Другий день — це можливість дізнатися про участь у грантовій програмі ФАО та ЄС, отримати інструкції з подання заявки та попрактикуватися у написанні бізнес-планів.
Хто може взяти участь?
• 11 грудня — тільки члени Асоціації бджолярів «Срібний край»
• 12 грудня — семінар відкритий для всіх пасічників Закарпаття, які хочуть розвивати свій бізнес
👉 Для участі потрібна реєстрація за посиланням: https://forms.gle/z728wojCCVMSg4aX7

ФАО та Європейський Союз продовжують працювати над підтримкою українського сільського господарства, допомагаючи аграріям адаптуватися до сучасних викликів та зміцнювати свої позиції.


Оголошення про завершення приватизації

 Виноградівська міська територіальна громада відповідно до ст. 10  та  ст. 21 Закону України “Про приватизацію державного та комунального майна”  повідомляє про результати приватизації  об’єктів комунального майна, які продано шляхом проведення електронних аукціонів в електронній торговій системі  “ProZzoro Продажі”:

Будівля пожежної частини   загальною площею 45,9 кв.м. та земельна ділянка загальною    площею 0,0194 га кадастровий номер: 2121281500:04:004:0111,  на якій розташований даний об’єкт за   адресою: Берегівський   р-н,  с. Велика   Копаня,   вул.  Шевченка, буд. 29.    

Покупець фізична особа – Барник Роман Павлович,   який надав найвищу цінову пропозицію продажу даного об’єкта.

Ціна  продажу об’єкта приватизації –  175001  (сто сімдесят п’ять тисяч одна  гривня 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 29166,83 (двадцять дев’ять тисяч сто шістдесят шість  гривень 83 копійки) грн.

Договір купівлі — продажу  об’єкта приватизації укладено 26 листопада 2024 року.

Незавершене будівництво трибун для сільського стадіону та земельна ділянка площею 1,7923 га, кадастровий номер 2121280900:08:002:0025, на якій розташований даний об’єкт, за адресою: Закарпатська обл., Берегівський р-н, с. Великі Ком’яти вул. Волошина буд. 51Ж.

Покупець Товариство з обмеженою відповідальністю «Харчові технології Закарпаття», код ЄДРПОУ 36784266, юридична адреса: 90312, Україна, Закарпатська обл., Берегівський р-н, с. Великі Ком’яти, вул. Ватутіна, 28, який надав найвищу цінову пропозицію продажу даного об’єкта.

Ціна  продажу об’єкта приватизації –  4270004,40  (чотири мільйони двісті сімдесят тисяч чотири  гривні 40 копійок) грн з врахуванням  ПДВ в розмірі 711667,40 (сімсот одинадцять тисяч шістсот  шістдесят сім  гривень 40 копійок) грн.

Договір купівлі — продажу  об’єкта приватизації укладено 27 листопада 2024 року.

Приватизація даних об’єктів завершена  28 листопада 2024 року, відповідно до розпорядження міського голови № 394.


Розяснення від «Закарпаттяобленерго»: чому іноді може відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою

Зміна фактичного часу включення/відключення світла може відбуватися через такі причини:

1) під час повітряної тривоги на території Закарпаття (персоналу, який виконує перемикання, заборонено в цей час перебувати на території підстанції);

2) у разі відсутності або відмови зв’язку для дистанційного включення/відключення черг чи у разі виникнення форс-мажорних обставин. У такій ситуації спеціалісти повинні виїхати до необхідних електроустановок і вручну здійснити перемикання, а на це також потрібен час.

3) за командою диспетчера НЕК «Укренерго» може відбуватися коригування графіків.

Також може спрацювати автоматика у будинку/під’їзді тощо – тож перш, ніж викликати аварійну бригаду обленерго, перевірте, чи не спрацював автомат у вашому помешканні (детально про це: «Що робити і куди звертатись, якщо в оселі зникло світло»).

Просимо врахувати ці чинники і з порозумінням ставитись до можливих затримок.

Водночас нагадуємо про крутий сервіс, за допомогою якого можна дізнатись причину відсутності світла за конкретною адресою в реальному часі: «Відсутня електроенергія? Дізнайтесь причину на цей час»


 

Виноградівська міська рада запрошує у свою команду головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства та благоустрою (енергоменеджера)

Основні обов’язки:

  • реалізація на території громади державної, регіональної, місцевої політики у сфері сталого енергетичного розвитку;
  • забезпечення запровадження та функціонування системи енергетичного менеджменту та енергомоніторингу в міській раді;
  • забезпечення розробки плану діяльності системи енергетичного менеджменту, Декларації енергетичної політики, місцевого енергетичного плану, місцевих програм забезпечення сталого енергетичного розвитку, забезпечення контролю їх виконання та підготовка моніторингових звітів.

Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
  • громадянство України;
  • вільне володіння державною мовою;
  • впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача,  офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel);
  • знання Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та базове знання законодавства у сфері енергоефективності;
  • вміння працювати з інформацією, орієнтація на досягнення кінцевих результатів, вміння працювати в команді;
  • комунікабельність, відповідальність та наполегливість.

Вітається досвід роботи на посаді енергоменеджера або в енергетичних компаніях.

Необхідні документи для розгляду:

  • особова картка форми П-2 ДС з відповідними додатками, автобіографія;
  • копія документа, який посвідчує особу;
  • копії документів про освіту з додатками;
  • копія трудової книжки;
  • дві фотокартки розміром 4 Х 6 см;
  • копія військового квитка або тимчасового посвідчення (для військовозобов’язаних), або посвідчення про приписку до призивної дільниці (для призовників);

Мати при собі оригінали документів.

Документи на розгляд приймаються до 20 грудня 2024 року включно за адресою: м.Виноградів, пл.Миру, 5, І поверх 10 каб. (Служба управління персоналом).

З додаткових питань щодо функціональних обов’язків головного спеціаліста звертатись за телефоном: (03143) 2-62-38 (відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради).


Тимчасове припинення водопостачання в м.Виноградів (26.11.2024р.)

Як повідомило ВУЖКГ, у зв’язку з проведенням аварійно-відновлювальних робіт на міському водопроводі по вул.Г.Сковороди (колишня Чкалова) сьогодні, 26.11.2024 р., можливе тимчасове припинення водопостачання частини міста, а саме : вул.Г.Сковороди ( від вул.Мала Польова до вул.Ардовецька ), Карпатська, Квіткова, Народна, Тиха, Л.Каденюка, Севлюшська, Гінцака, Космонавтів, Рощахівського, Зелена, Ардовецька, Кооперативна, Армійська, Довженка, В.Івасюка (колишня Висоцького), Гички, Вишнева, Кузьми Скрябіна (колишня Макаренка,) Соборності, частина вул.І.Маргітича (колишня Некрасова).


Щодо ускладнення гідрометеорологічної ситуації

За інформацією Закарпатського обласного центру з гідрометеорології (попередження про стихійні метеорологічні явища П рівня небезпечності по Закарпатській області ранком та вдень 22 листопада на більшій частині території Закарпатської області та по  м. Ужгороду очікується значний (7-19 мм за 12 год. і менше), в центральних та східних районах сильний мокрий сніг та сніг (20-29 мм за 12 год. і менше) збереженням ввечері 22 листопада у гірській частині, вдень на низовині подекуди з дощем.

Ранком та в першій половині дня посилення вітру до 15-20, на високогір”ї 25-30 м/с. На дорогах ожеледиця, місцями налипання мокрого снігу, ожеледь, хуртовина, на перевалах снігові замети.

Очікуваний приріст снігового покриву на дорогах – 5-10 см, в центральних та східних районах 10- 15 см.

Такі погодні умови можуть призвести до порушень електропостачання, руху транспорту на окремих ділянках доріг та вулиць, роботи служб комунального господарства, зв’язку, будівельної та туристично – рекреаційної галузей (ІІ рівень небезпечності, помаранчевий).


Повідомлення ТОВ «Газорозподільні мережі України» про клопотання щодо отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря

Виноградівське управління з експлуатації газового господарства Закарпатської філії ТОВ ” Газорозподільні мережі України ” –

90300 Україна, Закарпатська область, Берегівський р-н,  Виноградівська ТГ, м. Виноградів, вул. Пухова 70

Повне та коротке найменування суб’єкта господарювання: Товариство з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»/ТОВ «Газорозподільні мережі України».

Ідентифікаційний код юридичної особи ЄДРПОУ: 44907200.

Місцезнаходження суб’єкта господарювання, контакти: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 1, тел. (044)537-05-37, електронна пошта: office@grmu.com.ua.

Повне та коротке найменування відокремленого підрозділу (філії): Закарпатська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»/Закарпатська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України».

Ідентифікаційний код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу (філії): 45365917.

Юридична та фактична адреса філії, контакти: 88015 Україна, Закарпатська область, Ужгородський р-н, м. Ужгород, вул. Погорєлова, 2, тел. (0312)65-92-62, електронна пошта: office.zk@grmu.com.ua.

Мета отримання дозволу на викиди: надання права експлуатувати існуючі об’єкту третьої групи об’єктів за складом документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, в залежності від ступеня впливу об’єкта на забруднення атмосферного повітря, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів.

Відомості про наявність висновку з оцінки впливу на довкілля: виробнича діяльність, яку здійснює підприємство на проммайданчику, що розглядаються не підлягає оцінці впливу на довкілля та прямо не передбачена вимогами ч. 2 та ч. 3 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

Місцезнаходження об’єкта /промислового майданчика : Виноградівське управління з експлуатації газового господарства Закарпатської філії ТОВ ” Газорозподільні мережі України “, 90300 Україна, Закарпатська область, Берегівський р-н,  Виноградівська ТГ, м. Виноградів, вул. Пухова 70.

Загальний опис об’єкта (опис виробництв та технологічного устаткування):  На майданчику знаходиться адміністративна будівля управління, аварійно-диспечерська служба, механічна майстерня та склади матеріальних засобів, що  забезпечують виконання робіт по розподілу природного газу та його постачанню споживачу, а також технічному виконанню робіт щодо проектування, будування та ремонту газових мереж в межах обслуговування. Викиди забруднюючих речовин відбуваються при спалюванні природного газу котлах (теплопостачання приміщень), спалюванні бензину в генераторах (аварійне електропостачання)  та ремонту конструкцій і деталей (зварювання та фарбування).

Відомості щодо виду та обсягів викидів забруднюючих речовин: Оксиди азоту – 0,094 т/рік, Оксид вуглецю – 0,407 т/рік, тверді речовини –  0,004 т/рік, аміак – 0,0001 т/рік, НМЛОС (вуглеводні С12-19) – 0,264 т/рік, заліза оксид – 0,00008 т/рік,  Манган та його сполуки -0,000008 т/рік, оксид титану – 0,0000005 т/рік,   ксилол – 0,003 т/рік, уайт-спірит – 0,008 т/рік та парникові гази (CO2, CH4, N2O)  – 59,3 т/рік.

Заходи щодо впровадження найкращих існуючих технологій виробництва, що виконані або/та які потребують виконання: перелік заходів щодо скорочення викидів забруднюючих речовин для об’єктів 3 групи згідно Наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів № 448 від 27.06.2023 року не надаються.

Перелік заходів щодо скорочення викидів, що виконані або/та які потребують виконання: заходи щодо скорочення викидів забруднюючих речовин не розробляються, оскільки викиди забруднюючих речовин відповідають вимогам Наказу Мінприроди № 309 від 27.06.2006 р. та № 177 від 10.05.2002 р.

Відповідність пропозицій щодо дозволених обсягів викидів законодавству: для джерел викидів встановлено нормативи ГДВ згідно наказу №309 від 27.06.2006 р.; для речовин, на які не встановлені нормативи граничнодопустимих викидів відповідно до законодавства, встановлюються величини масової витрати г/с. Для неорганізованих джерел викидів нормативи граничнодопустимих викидів не встановлюються, регулювання викидів від цих джерел здійснюється шляхом встановлення вимог, наведених в умовах, які встановлюються в дозволі на викиди.

Зауваження та пропозиції громадськості щодо дозволу на викиди: можуть надсилатися до Закарпатської обласної (державної) військової адміністрації за адресою: пл. Народна, 4, м. Ужгород, 88008; тел.: (0312) 69-61-00, 69-60-80; електронна пошта: admin@carpathia.gov.ua.

Строки подання зауважень та пропозицій: протягом 30 календарних днів з дня публікації даного повідомлення.

ДОКУМЕНТИ


Щодо безоплатної освітньо-грантової програми«Growth» для розвитку жіночого підприємництва 

Станьте учасницею безоплатної освітньо-грантової програми «Growth» для розвитку жіночого підприємництва в громадах Закарпаття, яку реалізує центр підтримки підприємців Дія.Бізнес в Ужгороді та отримайте знання, інструменти та ресурси для успішного запуску та розвитку власного бізнесу та реалізації підприємницьких намірів.

Навчання в межах програми триватиме 1,5 місяці в онлайн-форматі та міститиме 6 модулів, присвячених створенню конкурентного продукту, пошуку каналів збуту, залученню грантової підтримки та багато іншого. У межах програми ви також зможете залучити менторську підтримку від досвідчених експертів проєкту.

Участь у програмі можуть взяти як досвідчені підприємиці, так і жінки, які мають намір розвивати власний сільськогосподарський бізнес.

Старт навчання – 21.11.2024 р.

Заповніть форму за посиланням. Результати відбору будуть повідомлені на електронні пошти заявників після завершення прийому заявок. Листи будуть надіслані всім заявникам, незалежно від результатів відбору.

Не пропустіть свій шанс — приєднуйтесь до розвитку з Growth!

*Жіноча освітньо-грантова програма Growth реалізується центром підтримки підприємців Дія.Бізнес в Ужгороді за сприяння International Orthodox Christian Charities (IOCC) в межах гранту від Presbyterian Church (USA)


До уваги представників молодіжних рад, молодіжних центрів та інших зацікавлених осіб і організацій!
Український молодіжний фонд запускає платформу «Мережа опитувань у сфері молодіжної політики». Ініціатива спрямована на об’єднання зусиль фахівців, дослідників і тих, хто активно працює з соціологічними дослідженнями, опитуваннями чи аналітичними даними у сфері молодіжної політики та створює можливості для молоді в Україні, що базуються на якісних та перевірених даних.
Платформа буде містити аналітичні матеріали, соціологічні дослідження та статистику про молодь для створення простору, де фахівці можуть легко ділитися знаннями й отримувати доступ до цінної інформації.
Для участі у даній ініціативі потрібно надіслати матеріали або контакти на електронну пошту Українського молодіжного фонду: uayouthfoundation@gmail.com
Платформа надає можливість користувачам стежити за поповненням відповідної бібліотеки за посиланням: https://uyf.gov.ua/opytuvannia-u-molodizhnii-politytsi
та бути в курсі оновлень (постійно додаються актуальні дані, щоб кожен користувач мав доступ до корисної інформації).

Контактна особа: Микола Кобися, директор Українського молодіжного фонду, тел.: (093) 150 18 81