Хто та як має обслуговувати газові мережі, — пояснюють у Закарпатгазі

Пресслужба АТ «Закарпатгаз» інформує:

 

Майже 4 тисячі разів викликали закарпатці аварійно-диспетчерську службу 104 АТ «Закарпатгаз» з початку року. З них 831 — у березні. Одна з постійних причин – несправне газове обладнання та зношені газові мережі.

 

Аварійники пояснюють: в основному це через відсутність регулярного технічного обслуговування.

 

Споживачів, як правило, цікавить питання: хто має контролювати стан мереж та газових приладів?

 

Закон покладає відповідальність за внутрішні мережі та газове обладнання у квартирах й приватних будинках на їх власників незалежно від форми власності (ОСББ, ЖРЕРи, КП, БК тощо).  

 

«Такого огляду систем раз на рік цілком достатньо для того, аби споживач був впевнений у своїй безпеці. АТ «Закарпатгаз» виконує весь спектр послуг обслуговування газових мереж та приладів будь-якого рівня складності, має кваліфікованих спеціалістів та високотехнологічне сучасне обладнання», — зазначив начальник відділу технічного обслуговування АТ «Закарпатгаз» Віктор Русин.

 

Послуга з технічного обслуговування надається згідно з договором, який діє протягом року. Обстеження включає: контроль технічного стану обладнання, перевірку системи газопостачання на можливі витоки газу, змащування, регулювання та інші дії для правильної роботи внутрішніх газових мереж та приладів, — пояснюють у пресслужбі.

 

Є декілька пакетних пропозицій на вибір залежно встановленого у споживача газового обладнання. Менеджери 104.ua Клієнтських просторів детально розкажуть про кожну послугу, підберуть найкращу пропозицію та допоможуть укласти договір.

За матеріалами пресслужби АТ «Закарпатгаз»