Чому іноді може відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою

Розяснення від «Закарпаттяобленерго»

Зміна фактичного часу включення/відключення світла може відбуватися через такі причини:

1) під час повітряної тривоги на території Закарпаття (персоналу, який виконує перемикання, заборонено в цей час перебувати на території підстанції);

2) у разі відсутності або відмови зв’язку для дистанційного включення/відключення черг чи у разі виникнення форс-мажорних обставин. У такій ситуації спеціалісти повинні виїхати до необхідних електроустановок і вручну здійснити перемикання, а на це також потрібен час.

3) за командою диспетчера НЕК «Укренерго» може відбуватися коригування графіків.

Також може спрацювати автоматика у будинку/під’їзді тощо – тож перш, ніж викликати аварійну бригаду обленерго, перевірте, чи не спрацював автомат у вашому помешканні (детально про це: «Що робити і куди звертатись, якщо в оселі зникло світло»).

Просимо врахувати ці чинники і з порозумінням ставитись до можливих затримок.

Водночас нагадуємо про крутий сервіс, за допомогою якого можна дізнатись причину відсутності світла за конкретною адресою в реальному часі: «Відсутня електроенергія? Дізнайтесь причину на цей час»