| Назва та номер розпорядження |
Дата оприлюднення |
|
|
| №167 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
14.06.2024 р. |
| №182 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
28.06.2024 р. |
| №183 Про необхідність закупівлі: комп’ютерне обладнання |
28.06.2024 р. |
| №192 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
05.07.2024 р. |
| №201 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
12.07.2024 р. |
| №211 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
19.07.2024 р. |
| №217 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
26.07.2024 р. |
| №224 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування до закупівлі послуг центрілазованого водопостачання |
26.07.2024 р. |
| №241 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
16.08.2024 р. |
|
№249 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
30.08.2024 р. |
| №255 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування для здійснення закупівлі: Першочергове аварійно-невідкладне відновлення земляного валу на двох ділянках р.Боржава в с.Великі Ком’яти Берегівського району Виноградівської ТГ |
03.09.2024 р. |
| №258 Про необхідність проведення закупівлі природнього газу з метою сталого проходження опалювального сезону 2024/2025 років та забезпечення бюджетних установ області природнім газом |
06.09.2024 р. |
| №267 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
13.09.2024 р. |
| №270 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
20.09.2024 р. |
|
№275 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
27.09.2024 р. |
| №280 Про необхідність проведення закупівлі: Благоустрій алеї (підсадка дерев сакури та влаштування газонів) по вул. І.Франка в м.Виноградів Закарпатської області |
27.09.2024 р. |
| №284 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування для здійснення закупівлі природного газу |
01.10.2024 р. |
| №283 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
04.10.2024 р. |
| №295 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
11.10.2024 р. |
| №305 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
18.10.2024 р. |
| №316 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
25.10.2024 р. |
| №324 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
01.11.2024р. |
| №334 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
08.11.2024р. |
| №349 Про необхідність проведення закупівлі природнього газу з метою сталого проходження опалювального сезону на січень-квітень 2025 року |
08.11.2024р. |
|
№354 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
15.11.2024 р. |
| № 370 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
22.11.2024 р. |
| №380 Про здійснення закупівлі додаткових (аналогічних) робіт по об’єкту: “Капітальний ремон тротуару по вул. Станційна у м. Виноградів. Коригування (Додаткові роботи)” |
25.11.2024 р. |
| № 390 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування для здійснення закупівлі природного газу |
27.11.2024 р. |
| №395 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування до закупівлі послуги з розподілу природного газу на грудень 2024 р. |
29.11.2024р. |
| №383 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель, товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
29.11.2024р. |
| № 398 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
06.12.2024 р. |
| №399 Про необхідність проведення закупівлі: Бензин А-95 |
02.12.2024р. |
| №402 Про необхідність закупівлі Планшет ДК:02162015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) |
03.12.2024р. |
| № 410 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
13.12.2024 р. |
| №418 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
20.12.2024р. |
| №424 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обгрунтування до закупівлі послуг з центрлізованого водовідведення |
20.12.2024р. |
| №425 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обгрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання |
20.12.2024р. |
| №426 Про необхідність проведення закупівлі: Послуги з прибирання та підмітання вулиць м.Виноградів |
20.12.2024р. |
| № 432 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
30.12.2024 р. |
|
|