| Назва розпорядження |
Дата оприлюднення |
|
|
| №02 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
17.01.2025р. |
| № 04 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обгрунтування до закупівлі послуг з централізованого водовідведення |
13.01.2025 р. |
| № 03 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обґрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання |
14.01.2025 р. |
| № 05 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування до закупівлі послуги з розподілу природного газу на 2025 рік |
15.01.2025 р. |
| № 10 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування до закупівлі послуги з розподілу електричної енергії |
15.01.2025 р. |
| № 14 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обґрунтування до закупівлі послуги з вивезення твердих побутових відходів в 2025 році |
20.01.2025 р. |
| № 17 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
24.01.2025 р. |
| №26 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
31.01.2025р. |
| № 35 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
07.02.2025 р. |
| № 41 Про необхідність проведення закупівлі: Послуги з підрізання дерев і живих огорож на території м. Виноградів Код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015:77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож) |
13.02.2025 р. |
| № 49 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
21.02.2025 р. |
| № 66 Про необхідність проведення закупівлі: Канцелярське приладдя (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) |
27.02.2025 р. |
| № 61 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
28.02.2025 р. |
| № 73 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
14.03.2025 р. |
|
№ 79 Про необхідність проведення закупівлі: Послуги з належного догляду та утримання зелених насаджень та газонів в м. Виноградів у 2025 році Код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
|
18.03.2025 р. |
| № 80 Про необхідність проведення закупівлі: Канцелярське приладдя (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) |
19.03.2025 р. |
| № 78 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
21.03.2025 р. |
|
№92 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
28.03.2025р. |
|
№101 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
03.04.2025р. |
| № 109 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
11.04.2025 р. |
| № 118 Про необхідність проведення закупівлі: Бензин А-95 (Код ДК 021:2015-09130000-9 – Нафта і дистиляти) |
14.04.2025 р. |
| № 119 Про необхідність здійснення закупівлі: послуги з благоустрою міського кладовища з видалення аварійних та сухостійних дерев в м. Виноградів (Згідно ДК 021:2015:77211300-5 – Послуги з видалення дерев) без застосування відкритих торгів з Особливостями |
17.04.2025 р. |
| № 121 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
17.04.2025 р. |
|
№124 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
25.04.2025р. |
| № 133 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання |
01.05.2025 р. |
|
№129 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
02.05.2025р. |
| № 136 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необіхдно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
09.05.2025 р. |
| № 139 Про необхідність проведення закупівлі Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” на 2025 рік згідно потреби |
09.05.2025 р. |
| № 144 Про необхідність проведення закупівлі: Легковий автомобіль Renault Duster Zen (Код ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі) |
13.05.2025 р. |
|
№143 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
16.05.2025р. |
|
№150 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
23.05.2025р. |
| № 160 Про проведення публічної закупівлі похоронного приладдя для військовослужбовців, які загинули під час виконання обов’язків пов’язаних з військовою службою |
29.05.2025 р. |
| № 162 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
06.06.2025 р. |
| № 176 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
13.06.2025 р. |
| № 180 Про необхідність проведення закупівлі: “Капітальний ремонт тротуарів в м. Виноградів по вул. Ардовецька та вул. Миру (від повороту з вул. Г.Сковороди до перехрестя вул. І.Франка)” |
13.06.2025 р. |
| №183 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунутвання до закупівлі послуги з розподілу електричної енергії |
17.06.2025р. |
|
№181 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
20.06.2025 р. |
|
№189 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
27.06.22025 р. |
| № 193 Про необхідність проведення закупівлі: Створення цифрового топографічного плану М 1:2000 території населеного пункту міста Виноградів Код ДК 021:2015:71355200-3 Послуги з топографічної зйомки |
27.06.2025 р. |
| №199 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання |
03.07.2025р. |
| №200 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
04.07.2025 р. |
| № 201 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
11.07.2025 р. |
|
№208 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
18.07.2025р. |
| №218 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
25.07.2025р. |
| №224 Про необхідність проведення закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вулиці Карпатська в м.Виноградів |
29.07.2025р. |
| № 226 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
01.08.2025 р. |
| № 238 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обґрунтування до закупівлі послуг з централізованого водовідведення |
04.08.2025 р. |
| № 239 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обґрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання |
04.08.2025 р. |
| № 236 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
08.08.2025 р. |
| № 249 Про необхідність проведення закупівлі: Створення цифрового інженерно-топографічного плану масштабу 1:2000 на території села Олешник Код ДК 021:2015:71355200-3 Послуги з топографічної зйомки |
11.08.2025 р. |
| №252 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
15.08.2025 р. |
| №256 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
22.08.2025р. |
| № 266 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування для здійснення закупівлі: створення цифрового інженерно-топографічного плану масштабу 1:2000 на територію села Олешник Код ДК 021:2015:71355200-3 Послуги з топографічної зйомки |
27.08.2025 р. |
| № 270 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
05.09.2025 р. |
| № 277 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
12.09.2025 р. |
| №294 Про необхідність проведення закупівлі: “Капітальний ремонт ділянки дорожнього покриття по вул. Чеська (від буд.№59 до буд.№118) в м. Виноградів Берегівського району” |
17.09.2025 р. |
| №291 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
19.09.2025 р. |
| №297 Про проведення публічної закупівлі похоронного приладдя для військовослужбовців, які загинули під час виконання обов’язків, пов’язаних з військовою службою |
19.09.2025р. |
| № 300 Про необхідність проведення закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вулиці Карпатська в м. Виноградів |
22.09.2025 р. |
| №308 Про необхідність проведення закупівлі природнього газу на жовтень 2025 р. |
24.09.2025 р. |
|
№304 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
26.09.2025р. |
| № 312 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
03.10.2025 р. |
| № 321 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
10.10.2025 р. |
| № 329 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування для здійснення закупівлі природного газу |
10.10.2025 р. |
| № 331 Про проведення публічної закупівлі похоронного приладдя для військовослужбовців, які загинули під час виконання обов’язків пов’язаних з військовою службою |
13.10.2025 р. |
| № 332 Про необхідність проведення закупівлі Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” на 2025 рік |
13.10.2025 р. |
| № 333 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
17.10.2025 р. |
| № 334 Про необхідність проведення закупівлі природнього газу на листопад – грудень 2025 року |
13.10.2025 р. |
| №341 Про необхідність проведення закупівлі Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” на 2025 рік |
21.10.2025 р. |
| № 344 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання |
24.10.2025 р. |
|
№342 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
24.10.2025 р. |
| № 350 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування для здійснення закупівлі природного газу |
29.10.2025 р. |
| № 347 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
31.10.2025 р. |
| № 358 Про необхідність проведення закупівлі Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” на 2025 рік згідно потреби |
31.10.2025 р |
| № 361 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
07.11.2025 р. |
| №371 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
14.11.2025р. |
|
№383 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
20.11.2025р. |
| № 377 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
21.11.2025 р. |
| № 386 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обґрунтування до закупівлі послуг з централізованого водовідведення |
21.11.2025 р. |
| № 387 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обґрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання |
21.11.2025 р. |
| № 388 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
28.11.2025 р. |
| №398 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування до закупівлі послуги з розподілу природного газу на грудень 2025 р. |
02.12.2025р. |
| №408 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування до закупівлі послуги з розподілу електричної енергії |
02.12.2025р. |
| №412 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування для здійснення закупівлі та затвердження обгрунтування для здійснення закупівлі природного газу на період до 01 січня 2026 р. до 31 березня 2026р. (включно) |
03.12.2025р. |
| № 410 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
05.12.2025 р. |
|
|
|
|