Назва розпорядження |
Дата оприлюднення |
|
|
№02 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
17.01.2025р. |
№ 04 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обгрунтування до закупівлі послуг з централізованого водовідведення |
13.01.2025 р. |
№ 03 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обґрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання |
14.01.2025 р. |
№ 05 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування до закупівлі послуги з розподілу природного газу на 2025 рік |
15.01.2025 р. |
№ 10 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування до закупівлі послуги з розподілу електричної енергії |
15.01.2025 р. |
№ 14 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обґрунтування до закупівлі послуги з вивезення твердих побутових відходів в 2025 році |
20.01.2025 р. |
№ 17 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
24.01.2025 р. |
№26 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
31.01.2025р. |
№ 35 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
07.02.2025 р. |
№ 41 Про необхідність проведення закупівлі: Послуги з підрізання дерев і живих огорож на території м. Виноградів Код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015:77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож) |
13.02.2025 р. |
№ 49 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
21.02.2025 р. |
№ 66 Про необхідність проведення закупівлі: Канцелярське приладдя (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) |
27.02.2025 р. |
№ 61 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
28.02.2025 р. |
№ 73 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
14.03.2025 р. |
№ 79 Про необхідність проведення закупівлі: Послуги з належного догляду та утримання зелених насаджень та газонів в м. Виноградів у 2025 році Код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
|
18.03.2025 р. |
№ 80 Про необхідність проведення закупівлі: Канцелярське приладдя (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) |
19.03.2025 р. |
№ 78 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
21.03.2025 р. |
№92 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
28.03.2025р. |
№101 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
03.04.2025р. |
№ 109 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
11.04.2025 р. |
№ 118 Про необхідність проведення закупівлі: Бензин А-95 (Код ДК 021:2015-09130000-9 – Нафта і дистиляти) |
14.04.2025 р. |
№ 119 Про необхідність здійснення закупівлі: послуги з благоустрою міського кладовища з видалення аварійних та сухостійних дерев в м. Виноградів (Згідно ДК 021:2015:77211300-5 – Послуги з видалення дерев) без застосування відкритих торгів з Особливостями |
17.04.2025 р. |
№ 121 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
17.04.2025 р. |
№124 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
25.04.2025р. |
№ 133 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання |
01.05.2025 р. |
№129 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
02.05.2025р. |
№ 136 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необіхдно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
09.05.2025 р. |
№ 139 Про необхідність проведення закупівлі Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” на 2025 рік згідно потреби |
09.05.2025 р. |
№ 144 Про необхідність проведення закупівлі: Легковий автомобіль Renault Duster Zen (Код ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі) |
13.05.2025 р. |
№143 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
16.05.2025р. |
№150 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
23.05.2025р. |
№ 160 Про проведення публічної закупівлі похоронного приладдя для військовослужбовців, які загинули під час виконання обов’язків пов’язаних з військовою службою |
29.05.2025 р. |
№ 162 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
06.06.2025 р. |
№ 176 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
13.06.2025 р. |
№ 180 Про необхідність проведення закупівлі: “Капітальний ремонт тротуарів в м. Виноградів по вул. Ардовецька та вул. Миру (від повороту з вул. Г.Сковороди до перехрестя вул. І.Франка)” |
13.06.2025 р. |
№183 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунутвання до закупівлі послуги з розподілу електричної енергії |
17.06.2025р. |
№181 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
20.06.2025 р. |
№189 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
27.06.22025 р. |
№ 193 Про необхідність проведення закупівлі: Створення цифрового топографічного плану М 1:2000 території населеного пункту міста Виноградів Код ДК 021:2015:71355200-3 Послуги з топографічної зйомки |
27.06.2025 р. |
|
|
|
|
|
|