РОЗПОРЯДЖЕННЯ (2025 р.)

 Назва розпорядження Дата оприлюднення
№02 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 17.01.2025р.
№ 04 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обгрунтування до закупівлі послуг з централізованого водовідведення 13.01.2025 р.
№ 03 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обґрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання 14.01.2025 р.
№ 05 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування до закупівлі послуги з розподілу природного газу на 2025 рік 15.01.2025 р.
№ 10 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування до закупівлі послуги з розподілу електричної енергії 15.01.2025 р.
№ 14 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обґрунтування до закупівлі послуги з вивезення твердих побутових відходів в 2025 році 20.01.2025 р.
№ 17 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 24.01.2025 р.
№26 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 31.01.2025р.
№ 35 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 07.02.2025 р.
№ 41 Про необхідність проведення закупівлі: Послуги з підрізання дерев і живих огорож на території м. Виноградів Код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015:77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож) 13.02.2025 р.
№ 49 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 21.02.2025 р.
№ 66 Про необхідність проведення закупівлі: Канцелярське приладдя (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) 27.02.2025 р.
№ 61 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 28.02.2025 р.
№ 73 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 14.03.2025 р.

№ 79 Про необхідність проведення закупівлі: Послуги з належного догляду та утримання зелених насаджень та газонів в м. Виноградів у 2025 році Код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення  територій та утримання зелених насаджень)

18.03.2025 р.
№ 80 Про необхідність проведення закупівлі: Канцелярське приладдя (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) 19.03.2025 р.
№ 78 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення  потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 21.03.2025 р.

№92 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану

28.03.2025р.

№101 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану

03.04.2025р.
№ 109 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 11.04.2025 р.
№ 118 Про необхідність проведення закупівлі: Бензин А-95 (Код ДК 021:2015-09130000-9 – Нафта і дистиляти) 14.04.2025 р.
№ 119 Про необхідність здійснення закупівлі: послуги з благоустрою міського кладовища з видалення аварійних та сухостійних дерев в м. Виноградів (Згідно ДК 021:2015:77211300-5 – Послуги з видалення дерев) без застосування відкритих торгів з Особливостями 17.04.2025 р.
№ 121 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 17.04.2025 р.

№124 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану

25.04.2025р.
№ 133 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обґрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання 01.05.2025 р.

№129 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану

02.05.2025р.
№ 136 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необіхдно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 09.05.2025 р.
№ 139 Про необхідність проведення закупівлі Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” на 2025 рік згідно потреби 09.05.2025 р.
№ 144 Про необхідність проведення закупівлі: Легковий автомобіль Renault Duster Zen (Код ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі) 13.05.2025 р.

№143 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану

16.05.2025р.

№150 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану

23.05.2025р.
№ 160 Про проведення публічної закупівлі похоронного приладдя для військовослужбовців, які загинули під час виконання обов’язків пов’язаних з військовою службою 29.05.2025 р.
№ 162 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 06.06.2025 р.
№ 176 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану 13.06.2025 р.
№ 180 Про необхідність проведення закупівлі: “Капітальний ремонт тротуарів в м. Виноградів по вул. Ардовецька та вул. Миру (від повороту з вул. Г.Сковороди до перехрестя вул. І.Франка)” 13.06.2025 р.
№183 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунутвання до закупівлі послуги з розподілу електричної енергії 17.06.2025р.

№181 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану

20.06.2025 р.

№189 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану

27.06.22025 р.
№ 193 Про необхідність проведення закупівлі: Створення цифрового топографічного плану М 1:2000 території населеного пункту міста Виноградів Код ДК 021:2015:71355200-3 Послуги з топографічної зйомки 27.06.2025 р.