Назва та номер розпорядження |
Дата оприлюднення |
|
|
№167 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
14.06.2024 р. |
№182 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
28.06.2024 р. |
№183 Про необхідність закупівлі: комп’ютерне обладнання |
28.06.2024 р. |
№192 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
05.07.2024 р. |
№201 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
12.07.2024 р. |
№211 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
19.07.2024 р. |
№217 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
26.07.2024 р. |
№224 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування до закупівлі послуг центрілазованого водопостачання |
26.07.2024 р. |
№241 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
16.08.2024 р. |
№249 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
30.08.2024 р. |
№255 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування для здійснення закупівлі: Першочергове аварійно-невідкладне відновлення земляного валу на двох ділянках р.Боржава в с.Великі Ком’яти Берегівського району Виноградівської ТГ |
03.09.2024 р. |
№258 Про необхідність проведення закупівлі природнього газу з метою сталого проходження опалювального сезону 2024/2025 років та забезпечення бюджетних установ області природнім газом |
06.09.2024 р. |
№267 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
13.09.2024 р. |
№270 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
20.09.2024 р. |
№275 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
27.09.2024 р. |
№280 Про необхідність проведення закупівлі: Благоустрій алеї (підсадка дерев сакури та влаштування газонів) по вул. І.Франка в м.Виноградів Закарпатської області |
27.09.2024 р. |
№284 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування для здійснення закупівлі природного газу |
01.10.2024 р. |
№283 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
04.10.2024 р. |
№295 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
11.10.2024 р. |
№305 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
18.10.2024 р. |
№316 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
25.10.2024 р. |
№324 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
01.11.2024р. |
№334 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
08.11.2024р. |
№349 Про необхідність проведення закупівлі природнього газу з метою сталого проходження опалювального сезону на січень-квітень 2025 року |
08.11.2024р. |
№354 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану
|
15.11.2024 р. |
№ 370 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
22.11.2024 р. |
№380 Про здійснення закупівлі додаткових (аналогічних) робіт по об’єкту: “Капітальний ремон тротуару по вул. Станційна у м. Виноградів. Коригування (Додаткові роботи)” |
25.11.2024 р. |
№ 390 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування для здійснення закупівлі природного газу |
27.11.2024 р. |
№395 Про необхідність проведення закупівлі та затвердження обгрунтування до закупівлі послуги з розподілу природного газу на грудень 2024 р. |
29.11.2024р. |
№383 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель, товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
29.11.2024р. |
№ 398 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
06.12.2024 р. |
№399 Про необхідність проведення закупівлі: Бензин А-95 |
02.12.2024р. |
№402 Про необхідність закупівлі Планшет ДК:02162015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) |
03.12.2024р. |
№ 410 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
13.12.2024 р. |
№418 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
20.12.2024р. |
№424 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обгрунтування до закупівлі послуг з центрлізованого водовідведення |
20.12.2024р. |
№425 Про необхідність проведення закупівлі з єдиним постачальником послуг та затвердження обгрунтування до закупівлі послуг з централізованого водопостачання |
20.12.2024р. |
№426 Про необхідність проведення закупівлі: Послуги з прибирання та підмітання вулиць м.Виноградів |
20.12.2024р. |
№ 432 Про затвердження Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Виноградівської міської ради на час дії правового режиму воєнного стану |
30.12.2024 р. |
|
|