Головне меню

Від початку року на лінію 104 звернулися 16 тисяч закарпатців

Кількість викликів до аварійної служби «104» під час опалювального сезону зростає. У листопаді за допомогою на лінію 104 звернулися 1335 закарпатців. А з початку року ця цифра сягає майже 16 000.

Екстрене реагування на аварійні ситуації вимагає від газовиків високої компетентності. Тому спеціалісти аварійних бригад АТ «Закарпатгаз» щомісяця, відповідно до плану, проходять тренувальні заняття. Це дозволяє їм в подальшому швидко і злагоджено локалізувати аварію в найкоротші терміни. Практичні заняття максимально наближені до реальних умов. Адже від професійності аварійників залежить життя і здоров’я людей.

«Працівники Закарпатгазу постійно підвищують кваліфікацію. Аварійні бригади постійно вдосконалюють свої вміння. Нещодавно для них провели спеціалізовані навчання. Відпрацювали навики усунення витоку газу в газовому колодязі з використанням засобів індивідуального захисту (страхувальних систем, протигазів і т. п.)»,  — каже начальник аварійно-диспетчерської служби Віктор Черняк.

Всього в Закарпатській області цілодобово та за будь-яких погодних умов працює 11 бригад аварійної служби АТ «Закарпатгаз». Із настанням холодів навантаження на систему газопостачання зростає, тож газова аварійна служба працює в посиленому режимі.

Робота аварійників – цілодобова, а виклики – безкоштовні. Нагадаємо, що робота АДС оплачується з коштів, які споживачі сплачують за розподіл газу.

 Пресслужба АТ «Закарпатгаз»

Архіви
Урядові сайти