Головне меню

Шановні депутати!

            З 1 січня 2021 року розпочався черговий етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік.

            Відповідно до ст.45 Закону України «Про запобігання корупції» особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в тому числі, посадові особи місцевого самоврядування, депутати місцевих рад, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua/uk/ або на сайті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування https://portal.nazk.gov.ua/login декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

            Декларація заповнюється та подається особисто суб’єктом декларування через власний персональний електронний кабінет у системі Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування, шляхом заповнення електронної форми за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

            Звертаємо вашу увагу, що при заповненні декларації за 2020 рік вам необхідно вказати серію та номер паспорта громадянина України, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі, зареєстроване місце проживання щодо себе та членів своєї сім’ї, а також інформацію про банківські та інші фінансові установи, в яких відкрито ваші рахунки або рахунки членів вашої сім’ї.

          Роз’яснення про заповнення декларацій можна знайти на сайті НАЗК за посиланням:   

https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/

            З метою підготовки до електронного декларування просимо Вас виконати такі дії:

1.Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

2.Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису для роботи з Реєстром.

            У разі отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ» та діяти згідно вказівок.

Зберігайте Ваш ключ ЕЦП, пароль від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.

            На офіційному веб-сайті НАЗК ( https://nazk.gov.ua ) в розділі «Декларування» та на офіційному веб-сайті Виноградівської міської ради ( http://rada.vynogradiv.com.ua ) в рубриці «Електронне декларування, конфлікт інтересів» Ви можете ознайомитись із рекомендаціями щодо заповнення декларації, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.

            Також наголошуємо, що зазначення в декларації завідомо недостовірних відомостей може тягнути за собою дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність у встановленому законом порядку.

Декларування недостовірної інформації та умисне неподання суб’єктом декларування декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування тягне за собою кримінальну відповідальність згідно статей 366-2, 366-3 Кримінального кодексу України.

             У разі виникнення проблем технічного характеру у роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування Ви можете звернутись до служби технічної підтримки НАЗК:

за номером +38(044)200-06-94;

на e-mail: support@nazk.gov.ua

            За додатковою інформацією звертайтеся до відділу юридичного та кадрового забезпечення міської ради – каб. № 10, тел. (03143) 2-20-98.

Виноградівська міська рада

Архіви
Урядові сайти