Головне меню

Робота АТ «Закарпатгаз», як і раніше, сконцентрована на забезпеченні безперебійного газопостачання споживачам. Продовжують працювати експлуатаційні служби, аби здійснювати розподіл природного газу належного тиску, а також аварійно-диспетчерська служба. Зміни в роботі підприємства наразі стосуються тільки роботи контролерів.

«Станом на сьогодні контролери не проводять зняття показників лічильників споживачів на місці. Зробили ми це свідомо, розуміючи ситуацію: на Закарпаття зараз прибуває величезна кількість переселенців, вони розселяються, адаптуються. Щоб уникнути зайвої напруги, ми прийняли рішення призупинити візити наших контролерів у домівки для перевірки лічильників.  Стосується це і побутових, і непобутових споживачів. Єдиний виняток – це особисте звернення: якщо споживач пише заяву і залишає свої координати, ми індивідуально з ним зв’язуємось, за потреби виїжджаємо на місце та перевіряємо лічильник. Прошу звернути увагу, що наші працівники мають бути одягнені в спецформу та обов’язково мати при собі службове посвідчення», – зазначив технічний директор АТ «Закарпатгаз» Сергій Козар.

Закарпатцям наголошують: якщо до вас завітала особа, яка представляється працівником АТ «Закарпатгаз» (контролером, аварійником тощо), але не пред’являє посвідчення, або ж якщо ви помітили підозрілих осіб поблизу об’єктів газопостачання (газопроводи, ШГРП, ГРП), негайно повідомляйте за тел: 104 та 102.

Пресслужба АТ «Закарпатгаз»

Архіви
Урядові сайти